1.11.2012

Living and room- fiiliksissä

Moikka :)

Kiitos kaikille onnitteluista ja edelliseen postaukseen kommentoineille, huippuja olette! Muutama soraäänikin on joukkoon mahtunut, eikä siinä mitään, oman mielipiteensä saa rehellisesti kertoa :) Toivon kaikkien kuitekin muistavan, että tämä on sitä mitä olen itse halunnut ja asia josta olen todella iloinen!

Muistatteko kun kerroin järjestäneeni Living and room- sisustuskutsut? Itse kutsut olivat tosi kivat ja tuotteet ihania, mutta aika paljon konseptissa olisi vielä parantamisen varaa! Olen monelta kutsuillani olleelta saanut kuulla, että useita heidän tilaamiaan tuotteita oli loppuunmyyty ja asia selvisi vasta paljon odotettua pinempää pakettia kotona avatessa. Tämä on tosi kurja tilanne, enkä käsitä miten voi olla niin vaikeaa lähettää esittelijöille vaikka sähköpostilla infoa aina kun jokin kuvaston tuotteista myydään loppuun. Näin esittelijä voisi jo kutsuilla kertoa vieraille että jotakin tuotetta ei kannatta tilata, sillä se on loppuunmyyty. Säästyisi paljolta harmilta ja mielipahalta! 

Oman pakettini sain vihdoin tänään 2 viikkoa kutsujen jälkeen, ja siitä puuttuivat eniten odottamani teräksen väriset massiiviset kynttilänjalat. Ottaa päähän, sillä kutsujen järjestäjänä olisin saanut tilata tuotteita alennuksella, joka nyt siis paloi loppuunmyytyihin tuotteisiin for nothing.

 Yksi tilaamistani tuotteista minulle Living and roomin pikkuriikkisestä varastosta kuitenkin saapui, nimittäin mosaiikki-kynttilälyhdyt. Nämä on vielä kauniimmat kuin muistin, hälventää hiukan sitä harmitusta niistä kynttilänjaloista!





 Etenkin pimeässä kynttilänvalo tulee tosi kauniisti mosaiikkipinnasta läpi!





Kaadoin lyhtyjen pohjalle hiukan karkeaa merisuolaa, jottei tuikun kuumuus riko lasia. Valkoinen koristehiekka kävisi myös, mutta sitä ei tähän hätään löytynyt. Olen todennut merisuolan ajavan saman asian :)

Living and roomille vaan terveisiä että tuolla menolla upeat tuotteet eivät kauaa jaksa puhua puolestaan. Itse ainakin haluaisin jo kutsuilla kuulla jos jotakin tuotetta ei enää ole saatavilla, jotta voisin vaihtaa sen vielä toiseen saatavilla olevaan tuotteeseen. Asiakaspalvelu on pieniä tekoja joilla on suuri vaikutus!

Mukavaa viikonlopun odotusta <3

- J

6 kommenttia:

  1. voi miten kurjaa. voit varmaan kuvitella, miten ärsyttävää tuo on jälleenmyyjälle :/. se onkin yksi niistä syistä, miksi minä lopetin kyseisen yrityksen jälleenmyyntityön vain kolmen kuukauden kuluttua. homma oli täysin keskeneräistä (ainakin täällä Suomessa). hirveä vaiva siihen hyötyyn nähden, hyi kamala muistellakaan :D

    oisit kyllä saanu valita niiden loppuunmyytyjen tuotteiden tilalle jotain muuta emännän alella, näin minä ainakin toimin omien asiakkaideni kanssa silloin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin hyvin kuvitella, tulee omalla vapaa-ajallaan vetämään kutsuja eikä saa palkaksi kuin kutsujen pitämisen ilon :/

      Kutsujen vetäjä ottikin minuun yhteyttä ja neuvottelee ryhmänjohtajan kanssa saanko tilata jotain muuta alennuksellani loppuunmyytyjen tilelle. Ihmettelen kyllä suuresti jos näin ei ole!

      Ylipäätään jäi merkistä kyllä tosi huono fiilis, ei tuotteiden osalta, vaan asioiden hoitamisen osalta. Hyvä asiakaspalvelu pelastaa aina paljon, mutta hyväkin tuote voidaan pilata huonolla palvelulla!

      Poista
  2. Höh, ikävä kuulla. Tuonkaltaisilla jälleenmyyntifirmoilla on kokemuksen mukaan vähän käynnistymisongelmia. Mutta nätti asetelma! Joulu tulee kovasti mieleen näistä kuvista <3 Ja hei onnea uudesta Casa-kodista blogille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä vähän vaikuttaa, koska itse Living and room kuitenkin on tosi suosittu Ruotsissa ja homma toimii. Suomessa vaan asiat nyt tökkii.
      Tosin omaa esittelijääni en voi muutakuin kiittää loistavasta palvelusta, hän on hoitanut asiansa paremmin kuin hyvin :)

      Oi, joulu on kovasti mielessä! Ja kiitos ihanainen <3

      Poista
  3. Tästä on nyt näköjään 2 vuotta jo aikaa, mutta kyllä nykyään ainakin jälleenmyyjille lähetetään viikottain varastotilanne, jossa on mainittu jo loppuneet tuotteet sekä vähän jäljellä olevat tuotteet. Tosin silti voi tapahtua niin ettei kaikkia tuotteita saa mitä on tilannut, jos moni on huomannut jonkun tuotteen olevan vähissa ja halunnut juuri sen tuotteen, niin kaikille ei voi riittää.
    Mutta kyllä nyt ainakin homma toimii erittäin hyvin Living and roomilla. Tilatuista tuotteista tulee myös heti tilausvahvistus, josta näkee mitä on tulossa, sekä lähetystunnus, josta voi seurata paketin saapumista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Toivottavasti systeemiä tosiaan on kehitetty! Moni tuohon aikaan oli Living and Room:n toimintaan tyytymätön, niin esittelijät kuin asiakkaatkin.

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi! :)